Dagens

2008-08-26 @ 23:18:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagens citat:
Olof: "Asså inte för att vara dum eller så.. men varje gång jag ser dig vill jag bara säga en massa eleka saker!"

mmh.. Tack olof, jag tycker om dig med va..

Dagens outfit, även lunch:



Det har varit en bra dag, lagom kort och så. Endast 3 lektioner, sånt gillar vi. Dock har ingen ide till UF företaget ploppat upp än vilket är lite trisst. Men det kommer, det kommer..
Eftersom vi slutade vid 2-3 så åkte jag hem och laddade upp med lite mat sen rullade jag in till stan för att träna. Dock var denna lokal så sinnes sjukt kvav och varm så att träna var kanske inte så kul som det borde.. Men det var iaf tillräckligt mycket träning för att jag skulle få ont i knäet. Riktigt ont har jag faktikst ikväll. Ska gå och vila det i min säng alldeles snart. Efter sex and the city det vill säga.
Tanken inför imorgon var väll egentligen att jag skulle vara lite lagom lat här hemma, men Antonia ringde ett par gånger nu ikväll och lyckades övertala mig till att följa med till Malmö, trots jag är pank.. men utflykter med Toni är aldrig fel så :) Sen blir det såklart träning imorgonkväll, yes!
Nu hör jag ett väl igenkänt intro på tvn, dags att gå!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback