Mys fredag

2008-08-30 @ 22:55:03 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var det fredag, en nice fredag till och med.
Skola fram till kl 2, som bland annat innehöll en dryg föreläsning med Ann Cleves. Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Johanna för att ta en liten fika och gick lite kort på stan. Därefter körde vi hem till henne och satt och prata ett bra tag, hon körde hem mig vid 6 tiden. Det var trevligt :)
Tjugo i nio var jag inne i stan igen och satt och väntade på mina kära kompisar i hopp om att de skulle komma snart! Isabella och Therese kom efter en halvtimme, dock var den där andre fjönten Antonia inte i stan försen kl 10! Suprise, suprise..
Vi satte oss på Peking för att äta och skvallra lite och sånt. Sen blev vi utslängda därifrån lite över 11 eftersom de stängde. Istället gick vi till Hessle ett tag där vi hittade några kompisar som vi senare föjlde med till Kuppa (Jag och Bella plankade in alltså..) Där stannade vi i stort sett resten av kvällen. Det var en trevlig kväll. Även om vi hade en ganska okontrollerad Antonias med oss! haha, det är ju inte för inget vi kallar henne fröken hopplös..
Var hemma typ 3 och då sprang jag direkt upp i min säng och la mig för jag frös något så sjukt mycket, sov i tjocktröja, flanell pyjamasbyxor och duntäcke - endå frös jag! galet..

Idag har jag bara sovit hela långa dagen, haft ont i halsen och varit jätte hes!
Nu hade jag tänkt att titta på pearl Harbor!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback