En dag i Malmö

2008-08-27 @ 19:13:05 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag känns det inte bra, på något håll...

En dag spenderad i malmö med Antonia, det enda ljusa med min dag! Eftersom hon trots allt är bäst.
Tog tåget dit 20 över 9, hem igen halv 2. Tack och lov regnade det faktikst inte något där, men vädret har endå varit ganska deprimerande. Inga fynd blev det heller, hon den där andra köpte bara en tröja, sen blev det fika för resten!
Dock när vi kom hem till lilla kristianstad gick jag in en snabbis på H&M och lyckades hitta en kavaj som jag blev tvungen att införskaffa. Så jag åkte alltså till malmö.. åkte tåg i 2,5 timme.. handlar inget.. åker hem till k-stad.. och handlar på H&M..? Det har ingen särskilt härlig klang asså.. haha. Men, dagen bjöd på en hel del skratt och andra busigheter så!
Mitt knä har dock fortfarande inte velat ge sig. Hade hoppats på att sova bort det som jag brukar, men inte idag inte.. Har faktikst aldrig haft såhär ont, jag gillar ej det... Alltså blev den där träningen aldrig av :(
Min näsa har även börjat rinna, huvudet har gjort ont större delen av dagen och halsen har även känts lite öm. Kan det vara höstens första förkylning som är på väg kanske? Jag vill inte!
Ja, klaga kan jag iaf.
Desutom behöver jag ha med mig cykeln till skolan imorgon, vilket känns lite besvärligt va. Men om jag fortfarande mår dåligt imorgon och även har såhär ont i mitt knä så är det ingen som behöver räkna med att jag ska ut och cykla. Oavsett hur dum jag kommer känna mig med mina väldigt orginella undanflykter. Men i detta fallet är det ju sant.

Jaja, time will tell.
Ska gå och värma lite mat till mig själv nu, har dock ingen aptit. men det bode väll ge mig lite energi så jag kan få upp mitt humör! :) Lite projekt runway har jag hört är en relativt bra medicin med!

..och förlåt för detta tråkiga inlägg!


Fika på espresso house



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback