December

2008-12-03 @ 16:57:32 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har det äntligen blivit december, min månad. Min och jesus.. Och här sitter jag och tittar på hur det snöar med tända ljus, en katt och en kopp varm cholkad. Med andra ord är jag seg och en massa förkyld så känner mest för att mysa framför tvn, sen är vänner aldrig fel att titta på..

Min tanke med dagen var ju att jag skulle hämta den där cykeln som jag och Antonia ställde uppe vid kyrkan i måndags morse, men det var så kallt! Får ta den en annan dag, jag och antonia hade nämligen ett litet äventyr i måndags vilket gjorde att vi missade ena bussen och fick sitta och fika i busskuren i 40 min. Typiskt oss :)
Dagen innan hade vi träffats, dvs alla i vårt lilla företag, för att fixa allt inför helgen. Vi vek 250 broschyrer, ritade fiskar och gjorde 114 godispåsar eftersom vi ska ju stå på julmarknaden lör-sön.. Kom förbi? ;)

För dom som undrar, så fyller jag år om 18 dagar :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback