pepparkakshus bakning

2008-12-15 @ 20:27:10 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag jullov!

Tekniskt sett har jag det, jag har inga fler lektioner iaf.. Men det beror på att morgondagens är inställda, onsdag är en ledig dag och sen åker jag till Göteborg! :) Dock har jag både ett psykologiarbete och ett friskvårdsarbete som jag ska inom och lämna på onsdag innan jag sticker. Så det var kanske inte så skönt som det låter eftersom jag kommer sitta bänkad framför datorn fram till onsdag förmiddag. Jag har ju självklart skjutit upp det till nu, så blir det lite sport i det hela ;) I know, i know.. jag är hopplös på att planera..

Jag var duktig och pluggade halva dagen igår, men sen kom Antonia för att inleda ännu ett av våra fina projekt - vi skulle bara ett pepparkakshus! Här var det inte att tala om det klassiska, tråkiga, pepparkakshuset utan det blev ett eget designat, high-clas, mega modernt hus med snett tak, stor port och ett borg-torn! Ja, förutom några mindre nyansskillnader blev vi sjukt nöjda. Jag blev förvånad över att alla bitar faktikst passade! (mer eller mindre i alla fall..) Det tog oss bara 5 timmar....


och sen gick kvällen över till att titta på sommarens sköna bilder, vi kom fram till att denna sommaren faktikst var ganska nice. Så blev det lite film och det klassiska kuddkriget. Hon den där Toni sov ju här så idag blev sen en lugn morgon där vi till och med hann med att äta frukost och sånt, vi började trots allt inte försen 12.40 med UF  där vår lärare var lagom glad över att han sett oss i tidningen idag, tss. 
Men det var en lektion. Sen lov. Men jag har spenderat hela eftermiddagen på Duvanders för att börja på arbetet, Toni satt brevid och fick assistera med att hämta kaffe och hålla papper...

Dags att ta tag i det där arbetet, jag ska skriva om fobier. Tyckte att det var ett passade ämna för mig, haha..

Ha det fint kära vänner, förresten så kommer den här veckan bli bra!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback