En jul i Lyngby

2008-12-25 @ 20:00:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jul är över, och Antonia är återupphittad. Slutet gott, allting gott? haha :)

Nej men jul var trevlig, lång, men mysig! Jag firade jul mellan 12.30-02.00 med hela tjocka släkten...
Jag kände mig som en femåring hela julafton för jag, likså min syster och kusin var mest "´när få vi öppna paket?" "Kan vi inte öppna paket nu?" Men vi fick vänta till efter Karl Bertil Jonsson precis som varje år. Det blev en massa mat, tv tittande, prat och paketöppnande. Sen spårade det ut och vi började titta på gamla semesterbilder istället och jag kände då att, nä.. julfirandet är nog över!

  

Antonia hittade jag idag, efter att försökt få tag i henne i 4 dagar.. Hon hade glömt säga att hon hade bytt nummer (?) Den skitungen.. jag började undra om hon levde eller inte.. Sen försökte hon dra med mig till Tingvalla, men jag känner att det är inget ställe för mig och kör därför på en lugn och skön hemmakväll i mina nya pyjamasbyxor, en trevlig film och allt det där överblivna julgodiset. Snart somnar jag desutom..

Hoppas ni andra hade en trevlig jul!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback