Julmarknad

2008-12-07 @ 20:03:52 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är helgens bravader över och oj vad jag är trött.
Mellan lördag 10.30-17.30 och söndag 11-16.30 har jag stått tillsammans med Therese, Antonia, Caroline och Jenny på stora torg med ett stort påklistrat leende och en vänlig attityd för att locka folk till vår otroligt fula fiskedamm och har delat ut över 300 broschyrer till diverse småbarnsföräldrar. Kan ni förstå hur mycket jag har frösit? Så otroligt kallt!
Här sitter jag nu med två par strumpor, leggins, jeans, linne, långtröja, stickad kofta och en tjock, stor, gosig hood-tröja och har precis börjat känna mig "lagom" varm...
Men iaf har vi inkasserat en del pengar, fått god respons och fått en hel del skratt och andra fina stunder! :) Men mina tår och fingrar är glad att det är över..







Det är söndag, andra advent, då ska man mysa :) Ljusen tändes nyss och där börjar snart en film, ge mig en halvtimme sen sover jag visserligen djupt. Det kan inte vara hälsosamt att få sådär mycket frisk luft på en helg.. ? ;)
Desutom börjar jag inte försen 10.40 imorgon, tänk så skönt!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback