Åååh nej..!

2008-11-15 @ 00:39:05 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åååh nej...!

Nu har jag skickat in mitt samhällsarbete, 23.59 var klockan rättare sagt. Så det var på pricken.. Dock hann jag inte riktigt läsa igenom det så när jag nu gjorde det såg att där var diverse stavfel och andra saker jag glömt. Dock något som är ganska pinsamt är att jag glömt ändra en viss mening som jag hade hoppat över för jag inte kunde komma på rätta orden. Därför står där nu i mitt arbete" Lektionen leddes av två lärarkandidater som skulle undervisa i USA:s (HUR MAN VÄLJER KALLAS..?) Man märkte redan... "

Ja okej, jag tycker faktikst det känns jätte pinsamt.. ååh.. varför ska jag alltid lämna in arbeten i sista minuten? Lär dig prioritera kvinna! Nu är jag sur. Desutom megahungrig.

Jag har endast levt på en halv macka och alldles för många koppar kaffe idag, klockan är halv ett. Nu ska jag gå och laga mat!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback