Obetald räkning

2008-12-01 @ 00:24:29 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag förstod jag ingenting när jag inte hade någon teckning på min mobil så jag gick runt i hela huset i för att få någon reaktion med inget hände. Måttligt irriterande måste jag säga, därför gick jag och klaga lite för min mamma att vi bodde så långt ifrån civilisationen.. Då kom hon plötsligt på att det noginte alls berodde på detta utan att hon glömt betala räkningen! Aj aj aj, så var fallet. Haha, så nu får jag vara utan mobil ett tag, så ifall ni försökt få tag i mig och jag inte svarat så behöver ni ju inte känna att jag dissar er, jag har bara en klantig mamma ;)

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback