Om en månad kommer tomten

2008-11-24 @ 22:07:46 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej människor.

Återigen har jag hittat mig hit, oftast blir det när jag har som mest att göra. Eftersom jag är världsbäst på att skjuta upp saker :)

Jag har haft en lugn helg som mestadels bestått av träning, deg och lite plugg. Egentligen har jag myst ganska mycket av vårt vinderväder - Lyngby har ju fått snö! Så jag var ute och tog en lång, lång promenad igår och mest njöt lite! Dock var det väldigt kallt..

Idag är det måndag och det innebär nya tag! Men det är så svårt att få något gjort i vår isbergsskola.. Salarna bjöd endast på 15 grader medan korridorerna hade 17, och ja.. Det var plågsamt! Imorgon blir det att ta på en myströja!
Måndagar brukar ju även innehålla ett tre timmars långt företagsmöte, där det blev lika sura miner som vanligt. I vår affärsplan pratar om hur vår bra sammanhållning är en stor styrka, dock framåt två tiden på måndagar brukar det finnas en ganska kylig stämning.. Märligt, mycket märkligt. Jag kan inte annat än skratta åt oss :)
Förövrigt så hade jag bestämt mig för att vara riktigt duktig och ta en duvanders innan träningen idag. Dock fick jag sällskap av både Toni och Jenny vilket förvisso var trevligt.. Men jag fick nada gjort! Ineffektivitet på högsta grad - därför får jag göra om det imorgon!
Men träningen var go, men jag känner mig ganska slut!

Jag tycker förresten att Antonia är världens sötaste, haha.. av så många olika anledningar! :)

Nu har jag en hel massa jag måste göra! Ha det fint hörreni!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback