Att vara vaken i 35 timmar

2008-11-19 @ 23:15:11 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

En något blek version av mig klarade igår av att först gå i skolan, skriva prov, ut och fika, möte med banken (Med UF-företaget), träna två långa pass med Antonia & mamma och göra lite annan läxa väl hemkommen. Trots att jag då varit vaken i 35 timmar i streck, kände jag mig faktikst inte trött. Men när jag väl la mig ner så tog det mig ganska så precis 5 sekunder sen hade jag slocknat totalt! Det blev en natt med 13 timmars sömn och det var nog precis det jag behövde!

Och något jag lärt mig av detta är att panikplugg funkar inte. Men jag hade ju inget val.. Dock är det sjukt hur okoncentrerad en människa kan vara! Att jag alltid ska vara sprallig och aldrig kunna sitta still..Det är knas!


När jag vaknade idag, väl utvilad, var jag helt säker på att det var lördag, men kom ju på att nej - det är ju min lediga onsdag :) Jag gillar det! Idag har jag bara tagit det lugnt, fram till 4 då jag tog cykeln upp till kyrkan (vilket inte var den enklaste cykelturen i detta oväder!) för att ta bussen in  till stan och träna med Antonia :)

Nu ska jag tydligen sitta och lägga in en hel drös med teckningar på vår hemsidag.. måttligt drygt.. Vi tar det nog imorgon!

Ni kan ju förresten checka läget - www.kalasfabrikenuf.dinstudio.se Ifall någon i din omgivning är  sugen?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback