Ajajajaj

2008-11-17 @ 22:14:51 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu känner jag att en favoritfras passar in:
Åååååh!
Ett negativt sådant borde jag tillägga! Förklaring: historiaprov imorgon!

Det är nog sant det mina vänner säger, det går utför för mig. Dvs med min glömskhet, eller nej det är ett samspel mellan glömska och otur! Jag kan då dra den klassiska frasen "jag har otur då jag tänker", fast vid närmare eftertanke så borde det vara tvärtom, alltså - "Jag har otur då jag inte tänker". Men då känns allt så självklart ju... Jag behöver alltså smörja tankeknölarna lite, för det har börjat gå lite segt.
Till exempel: Jag åkte till skolan bara för att hämta historia sakerna i fredags, men när jag kommer dit kommer jag på att nycklarna ligger i min andra jackficka.. Surt, I Know.. så missade jag Uffe med ca 3 sek..

Därför kör jag panikplugg just nu. Det går uppenbarligen inte så bra eftersom jag sitter här! Gissa vem som kommer strunta i att gå och lägga sig idag? Inte så hälsosamt kanske, men det där med hälsan är något man får lägga åt sidan när man lever i mitt huvud.

Nu känns det dumt att jag sitter och i stort sett kallar mig själv trög, hm.. Men för att jag ska kunna rycka upp mig så behöver jag klanka ner lite på mig. Eller jag hoppas att denna taktik funkar iaf :)

Alltså - historiaprov. Ca 8 timmar på mig, sen är det dags att duscha och åka till skolan.

Önska mig lycka till!

Detta känna inte bra... stress, stress, press..

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback