Mycket att göra

2008-11-26 @ 23:43:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Onsdag! Så skönt, så skönt!

Där stod en hel massa på mitt schema idag, dvs plugg. Därför har jag inte satt foten utanför huset. Trots jag var lite sugen på en promenad, det hade nog inte skadat för jag känner mig ganska sprallig vid tillfället!

Halva dagen har jag spenderat åt att göra diverse diplom, visitkort, affischer och broschyrer till vårt kära företag, det blev mycket vackert..
På andra halvan bestämdes en plugg-date med Therese! :) Vid halv fyra kom hon, med mat desutom, där vi fram till halv nio tiden gick igenom ca 30 sidors anteckningar gällande psykologi! Vi var faktiskt ganska effektiva, med några avbrott för bus och sen blev jag tvungen att bjuda på smoothie!
 
Då hon kört hem tog jag en välbehövd paus som blev lite väl lång.. Jag hade ju den där svenskan som jag skulle ta tag i med. Hm, drygt.. mycket drygt.

Det kommer bli en sen natt, damn.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback