Bered er på att häpnas!

2008-10-18 @ 18:22:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jösses, idag har jag förvånat mig själv!

Först och främst var jag och mamma uppe tidigt och tränade, Väl hemma blev det stor brunch sen städade jag heeela min garderob! Helt sjukt vad mycket kläder man kan ha, dock använder jag bara 1/7 av dom.. Sen, okej, sitter ni ner? jag övningskörde!! Galet, i know. Jag tog tag i mitt liv och satte mig bakom ratten. Körkort nästa? Sen på råga på allt har jag faktikst börjat på mitt tal.

jag inser ju själv att detta kanske inte varit den mest optimala lördagen, men jag är endå ganska stolt över mig själv!
Hur det nu har gått för mig på alla dessa saker är ju en helt annan femma! haha. Jag har hört att det är tanken som räknas..

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback