Kan inte stå emot

2008-10-01 @ 19:36:33 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hade den segaste morgonen på länge! Jag kände mig som en degklump hela jag, med träningsverk desutom! Ojojoj, stackars lilla mig.. Kom underfull med att det är en jäkla tur att jag inte är längre, för tänk så mycket mer ont jag hade haft då! haha, sjukt fint! tss, ibland när jag tänker asså..
Men i vilket fall som helst så drog jag mig in mot stan vid halv två tiden eftersom jag hade en dejt med Antonia. Åkte till skolan för att plugga lite och gissa vem man inte möter där? jo Jenny, Therese, Rasmus och Olof.. Och fler från klassen hade redan varit där tidigare. Vår klass klarade alltså inte 6 dagar ifrån skolan!
Några tankar går ut till Therese, eftersom hon hade det lite kämpigt med elektroniken idag, sånt känns inge vidare bra.. been there, done that!
Men i vilket fall som helst så pluggade vi i ca en och en halv timme (eller skrev av Therese rättare sagt.. haha) sen drog vi in till stan igen och åt lunch, på favoriten, en nudel wook, det var gott.
Klockan 5 stamplade jag in i huset igen rakt upp i sängen för någon var seg efter 40 minuters bussfärd. Där har jag legat med min dator och försökt komma någon vart på detta arbete. jag har skrivit ca 4 rader.. Min plan med att jag skulle bli färdig idag ser inte särskilt ljus ut..
Desutom är jag sugen på att baka, ge mig en kvart sen står jag där nere med måttsatsen i högsta hugg, för jag är inte alls bra på att stå emot såna begär! Det negativa är desutom att jag kommer ha massa kakor över sen, vem vill komma och fika och umgås lite med mig? :)

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback