Det hände igen

2008-10-27 @ 10:49:19 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

ååååh!  Jag.. blir.. så.. trött..

Detta skulle bli en lagom skön lov-dag som skulle innehålla följande: jag & Toni skulle in och ta ett par längder på tivolibadet, sen möte kl 13 hos Carro P för att jobba på affärslanen och sen skulle jag och Toni ta två pass på friskvårdshuset.

Klockan är halv elva och planen är redan spräckt. Den där oturen vakar över mig.

Om det är något jag har koll på så är det verligen min plånbok eftersom jag använder den till att lägga ner allt viktigt i såsom mobil, nycklar, smycken, pengar, kort, papper och ja diverse bra och ha. Halva mitt liv är i den! Så den brukar ha ett speciellt ställe som jag lägger den på när den ej används, så när jag väl gick upp i god tid, åt frukost, fixade, packade väskan och sen ska gå till bussen 10 över 10 så hittar jag självklart inte den! Så efter lite panik och letande hör jag bussen köra förbi och just då kommer jag ju på att den ligger i mammas bil (!?) jahopp. Nu har jag varken busskort, pengar eller nycklar så jag kan låsa huset. Yeeey, hurra för mig!

Sitter just nu med en kniv  vår spargris (som viserligen ser ut som en elefant) och försöker få ut lite skrammel till bussen och sen ska jag gå på nykel-jackt. Tänk så kul min förmiddag blev. Nästa buss går ju inte försen två timmar så jag har ju all tid i världen :)

Vi ses
/En något bitter M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback