Hemma igen

2008-10-12 @ 23:32:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh, vi åt på en så mysig resturang igår! Tyvärr sviker minnet mig så namnet är sedan länge glömt. Men det ligger vid hotellet med poolen på taket.. Stället var riktigt fint och hade jätte mysig stämning! Maten var även mycket god, enkel - men smakrik! Skulle gärna äta där igen, men det är ju inte så ofta man får chansen att gå ut och äta i Göteborg..
Efter matbiten åkte vi hem igen och det blev lite film och sen tidigt till sängs, vi var ganska trötta. Dock sov jag ganska dålig och vaknade ett par gånger inatt, and I dont know why.. jobbigt! Det är nog därför jag känt mig lite kinkig idag.

Tanken var att jag skulle plugga när jag kom hem vid 5, men jag kände för att hålla söndag och sköt upp det tills imorgon. Slog en pling till fröken weber med som fick upp mitt humör. Istället kom en del ångest tillbaks då vi började prata gamla galna minnen, haha. Det sker så mycket konstigt när man är med den flickan..

Nu har jag precis tittat på Pretty woman, att den filmen är lika bra varje gång är egentligen knas.
Jag fortsätter min nedräkning, siffran står på 70 nu!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback