Skjut mig, för jag orkar inte detta mer!

2008-10-23 @ 22:32:08 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Asså denns dagen har varit så sjuk sjuk sjuk! Nu orkar jag faktikst inte mera. Allt har gått fel. Jag är så trött på denna dag så jag helt ärligt känner mig gråtfärdig! Jag vill bara gå och lägga mig och hoppas på att imorgon blir en bättre dag!
Idag har allt som inte ska eller brukar hända ändå hänt, flera gånger om! När allt kommer på en gång mot en och man känner att någon högre makt borde tycka illa om en!

Egentligen har dagen i allmänhet varit bra, men alla småsaker har varit så påfrestande!

Vi kan tex börja med att jag försov mig en halvtimme, sen har ju jag väldigt bra busschaufförer som verlkigen alltid har stannat för mig när jag inte hunnit enda fram till hållplatsen - men idag körde bussen förbi mig (!?) så det blev att springa. Väl på bussen kommer jag på att jag glömt billjetterna till frukostmötet på yllan som jag och Antonia hade offrat vår sovmorgon på, även en bok och mitt ena set träningskläder... Visserligen kom vi in ändå och det var en ganska intressant föreläsning..
Var och pratade lite med Gunnel om mitt pass och sa att jag skulle komma dit i god tid och sånt. Men trots att jag tycker att vi snabbade oss kom jag dit sist av alla - pinsamt.. Jag följde med Gunnel för att ifxa tekniken och plötsligt när jag öppnar munnen - är jag jätte hes!? Grejen är att jag aldrig är hes, ifall man bortser ifrån de gånger man skrikit sig till det har jag nog inte varit hes sen nyårsresen och det var för att jag var mega sjuk..! Så jag förstod ingenting.. Jätte bra när man ska hålla i två aerobicspass, tummen upp för mig! Första passet gick ganska dåligt faktikst, kände mig ostrukturerad och hade total black out i början då jag skulle börja prata, andra gick dock jätte bra! Självklart var Gunnel med på första.. Jag hade även lyckats med hack i skivan, grejen var att den var totalt nybränd så sannorlikheten ör det är inte stor. Men idag lyckades jag.
Efter föjlde jag med Ante fjante hem, vi fixa mat och stack sen in igen för att köpa träningskort till henne sen skulle det bli boxercise! Haha, men självklart när vi ska gå in hade jag tydligen glömt mitt kort, vilket jag aldrig gjort innan! och på råga på allt kommer jag på det efter vi väntat i 2½ timme på det.. och äh, jag kan mala på hur länge som helst. Men jag han iaf haft något som man skulle kunna kalla en dålig dag. Desutom har jag idag känt att jag nog tydligen är på väg att bli sjuk - hes, fryser, ont i huvudet. Haha, skjut mig, för jag orkar inte med detta mer!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback