Smått jobbig men lagom söt

2008-10-02 @ 21:43:47 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gud vad drygt, det går inge vidare bra för mig. Har skrivit en och en halv sida på mitt arbete än så länge och jag förstår inte hur jag ska kunna få ihop en och en halv sida till. Hjälp? Min hjärna funkar inte just nu, tillfälligt avbrott kommer där en text inrullande och säger där uppe.

Därför kopplar jag nu av med en kopp kaffe och mina mycket goda brownies, erkänn ni är lite avensjuka? Tss.. Men efter detta blir det nya tag, jag ska bli färdig idag :) Jag bad nyss on Assistans.

ja dessa torsdagar, vad är det med dom? Der var på håret att jag hann med bussen i morse. Men vilken tur att jag gjorde! Min vän, vi kallar henne fjant, har varit sjukt hajpad hela dagen - smått jobbig men lagom söt. 

Imorgon har jag endast 2 lektioner, det känns bra. Ledig 6 dagar sen endast 5 lektioner efter det. Hm, jag trivs.
Ser inte fram mot imorgonkväll, då ska jag sitta här hemma i min ensamhet och tycka ruskit synd om mig själv! Det är 3:3, och jag får inte gå.. Men nu är det bara 80 dagar kvar, sen får jag också vara med och leka!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback