En helg med en mamma och syster

2008-10-11 @ 19:02:19 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hälsningar från Göteborg!

Det blev en tidig morgon för mig och mamma, var uppe 06.00 viket kankse är lite väl tidit för en lördag om man frågar mig! 10 i 8 avgick vårt tåg och var framme ca 3 timmar senare! Efter en liten fika i systers lägenhet och planering  inför dagen så ble det in till stan. Shoppnig, shopping, shopping! Gillar ju lägen dåva, gjorde av med en del pengar. En uppdatering bland mina kläder var något som behövdes starkt eftersom jag har varit så sjukt trött på allt annat jag äger.. Vid ca 5 var vi trötta och kinkiga och behöve hem och vila ett tag, nu dr emot blir det ombyte och sen har vi beställt bord till kl 8! En riktigt bonding-helg för flickorna i familjen. Pappa är ju i skottland och Emil har inte velat vara med och leka idag..

hemfärd imorgon sker vid halv två..

Nu behöver mitt hår plattas!

Ha det nice, för det ska jag :)

Vi ses
/M 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback