En är grön och en är gul, detta tema var inge kul..

2008-10-06 @ 22:07:51 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Söndag:
I detta mycket deprimerande regväder begav familjen Ohlsson sig till Malmö där hela dagen spederades. Vid halv 12 anlände vi till pappas kontor där det mest blev en timmes lång kafferast innan jag och mamma bestämde oss för att sticka och shoppa istället. Eftersom det var så ruskit väder ute kände vi inte för att gå inne i malmö, därför fick det bli ett köpcenter istället. Vi lyckades ta död på ett antal timmar där inne, inga direkta fynd kanske. Ett par svarta chinos och ett par skor var allt som följde med hem. Pappa kom sen och hämtade oss och vi begav oss tillbaka till kontoret och "jobbade", tror jag hjälpte till ca en timme.. Var hemma vid 8-9 tiden igen då jag mest hann med en bit mat, ett samtal med Antonia och sen var det läggdags!

Måndag:
Detta har varit en lång dag, ganska händelselös om man tänker efter. En vanlig skoldag som var slut kl 3, då begav jag mig bort mot Duvanders för att ta terminens första plugg-fika i väntan på träningen! Mellan halv 4 och kl 6 satt jag där och läste religion, sen gick jag på power yoga! Jag hade glömt hur skönt det är, har haft ett väldigt uppehåll med det pga min klena rygg ju men eftersom jag tränat en del på senaste tyckte jag att jag behövde tänja ut mig lite. Väldigt skönt måste jag säga, så rensade man hjärnan med. Den var allmänt förvirrad efter att ha läst om meningen med livet, vilka mål man har, vad som händer efter döden och en massa sånt som jag inte kan låta bli att fråga mig själv så ja.. jag kände mig något tankespridd. Men nu är det över, haha.

Dagens hiss var alltså Yoga
Dagens diss är absolut och utan tvekan valet av tema på skolfotot, det är så sjukt tråkit så det knappt finns! Jag hamnade i världen mest fantasilösa klass, det blev konstaterat idag. Därför ska jag vara beige.

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback