kom tillbaka!

2008-10-04 @ 21:09:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Under de senaste veckorna har jag varit på ruskit bra humör, kännt mig ovanligt glad, pigg och i vissa fall ganska optimistisk. Varför vet jag inte riktigt.. Men när jag vaknade idag hade det vänt totalt! Har därför varken haft ork eller kännt någon lust till att göra något idag. Kom knappt ur pyjamasen.. utlösande faktor? Det vet man inte, men jag tippar på att det mestadels beror på dålig nattsömn eftersom jag inte lyckades somna försen 5-6 tiden imorse. När jag sen vakna vill jag knappt erkänna, mycket sent var det iaf! Och jag hade en väldigt sjukt dröm, minst sagt.. Den inkluderade både det ena och de andra...
Jag hoppas att mitt humör är tillbaka imorgon för jag är trött på att vara sur. Pappa blir nog heller inte så glad annars, eftersom jag ska med honom till kontoret i malmö och jobba... I need money.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback