Barnvakt sökes

2008-09-23 @ 20:49:31 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh, denna underbara träning! Förstår inte hur jag kunde ta sånt uppehåll i sommras, måste glömmt hur bra det känns såhär efter :)

Jag har kännt mig allmänt seriös och fokuserad idag, det är inte ofta sånt händer i mitt liv! Men jag gillade det faktikst, har gillat hela dagen! Trots det inte hänt något sädär jätte speciellt. Eller jo.. jag mega fyndade en jacka! På barnavdeleningen.. Jag kommer ju föralltid ha längden av ett barn.. men i dessa fall kan jag verkligen inte klaga! Kanske inte var världens snyggaste, men för 98kr så kan den ta mig tusan duga nu i höst! :) Jag har ju som sagt inget vidare till budget..

Något jag där emot är mindre nöjd med är att jag ska ta bussen 06.11 ifrån kyrkan in till stan, på min lediga dag, för att vi ska på kick off i Malmö.. Det blir nog ganska kul men när jag behöver gå upp typ kl 5, på en ledig dag, så finns det ingen del av mig som känner dig nöjd.. Synd att man bor i lyngby.. och att man inte är 18 med körkort..

Alltså måste jag snart gå och sova, ska först gå och koka lite gröt till mig själv..
Förresten så söker jag barnvakt till på torsdag, jag är ensam hemma, och det är tråkigt!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback