Chilla mannen

2008-09-27 @ 02:19:55 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag precis hemkommen, klockan är kvart över två.
Åt först lite pizza med familjen, sjukt vad mätt man blir! Trodde jag skulle gå isönder! Men iaf så åkte jag hem till Therese därefter vid 8 tiden, vi körde sen hem till Oscar och umgick med han och jocke! Tittade på lite film, snackade en massa strunt och hade allmänt trevligt :) Lagom chill kväll :)

Saken är ju den att jag blir hämtad kvart i 8 imorgon för arr jag ska träna, haha ibland vet jag inte var jag får mina dumma ideer ifrån! Men det ska bli skönt att träna och komma igång lite sådär lätt på en lördagsmorgon.

Vad händer annars imorgon? Öppen för förslag..

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback