Firmafest!

2008-09-26 @ 15:39:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haha, vi hade sjukt kul igår! Lite sådär lagom galet med sanning och konsekvens, kareoke och diverse bus! Måste tacka de övriga styrelsemedlemmarna för denna kväll! Riktigt fin ;) Kan ju tillägga att min röst blev förstörd och Antonia deckade på soffan!
Vaknade kl 7 av att Ante har gått upp och står och plattar sitt hår.. det var 3 timmar till vi började! Hon är lite knas ibland :)
Therese och Carro P vaknade vid halv nio härligt pigga och glada ;) haha.. eller nått i den stilen. Väl i skolan så fick vi reda på att våra lektioner blivit inställda! Dryyygt.. Ändå stannade vi kvar där i 2 timmar!

Efter lite chill på stan åkte jag hem, somnade direkt. Riktigt trött var jag! Eller är nog fortfarande..
 
Ikväll hoppas jag på att mina föräldrar är vänliga nog och leker chaufför till mig så jag kan träffa Therese och några andra. För annars blir det en seg kväll hemma med Östen..

Gårdagen borde göras om ;)

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback