Man är glad för man är nöjd

2008-09-22 @ 00:28:23 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

ja jösses. Gissa vem som är trött? jo men visst är det jag :) Förstår inte varför jag ska vara så trött hela tiden. Borde nog äta mer och oftare.

Veckan har varit go, har inget direkt att klaga på!
Har varit och tränat några gånger, dock för få. Bestämde mig därför nyss för att det blir träning måndag till fredag! Sjukt onyttig helg förstår ni. Men ska vi slå vad om att den planen kommer gå i kras? Känner ju mig själv rätt väl ;)

Annars om jag inte minns fel så träffade jag Jocke-fjant i onsdags för att titta på lite film och idol, blev även meddragen på fotboll igen, yeeey? haha. Men jag hade väl ganska kul ändå. Tidagare på dagen hade jag även varit inne i stan och lunchat med Antonia :)
Torsdagen försov jag mig igen och fick därför aldrig med mig några träningskläder! illa, jag vet! 

Sen slog det över till fredag och jag vaknade på det sjukaske glada humöret! Sådana dagar uppskattar jag starkt :)  
Efter en ganska så händelselös skoldag åkte jag hem och slog in paket och försökte även göra mig själv fin. Jag blev dock mer nöjd över resultatet av min presentinslagning ;) Tanken bakom kvällen var att vi skulle fira att Isabella skiftade till 18-åring under natten genom en trevlig middag och en del festande (för de andra dvs..) Träffades kl 7 och åt (måste dock tillägga att antonia självklart var en halvtimme sen, vem kunde ana..?) därefter bar det av till Kulltorp där Alexander stod för förfest. Jag deltog kankse inte särskillt aktiv i denna eftersom jag endå bara skulle åka hem någon timme senare. Guuud vad jag trivs med att vara 17... nej jag är inte bitter.. Mitt humör hade iaf dalat ganska långt ner när det väl var dags för hemfärd.
Tänkte bjuda på några bilder imorgon.

Lördag-söndag har jag spenderat tillsammans med Therese :) Den flickan är allt go hon :) Träffade henne i går vid 4 för att titta på fotboll, sen efter blev det lite bus och sånt tills vi blev upphämtade av Tim och Sebbe för att köpa lite mat som vi tog med hem till Tim. Sen gjordes diverse fram tills vi bestämde oss för att hyra en film (vilken jag halvsov mig igenom) Därefter blev det så att jag sov hos Tess :) Vi låg och sega oss i sängen fram till typ 2 idag, då kände vi att det nog var dags att klä på sig. Kl 5 blev det sen att vi stack in till stan och titta på Handboll, 60 spänn för en ståplats. Det tyckte jag var överskattat! Iaf så åkte jag hem efter det, för att käka middag med min farmor och farfar haha. wiihoo så spännande ;) men det var iaf gott.

Min mamma är förresten mycket chockerad över mitt beteende på senaste tid, massa fotboll och handboll, ja det är knappt så jag själv förstår :)

Kan ju desutom gratulera er som lyckats läsa ner hit, kan inte hjälpa att det alltid blir så långt :) Denna gången överträffade jag även mig själv!

Nu jävlar, nu är det dags, kajsa ligger redan redo i min säng, jag ska ha massvis med sömn nu!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback