När det inte blir som man tänkt

2008-09-22 @ 21:16:37 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det kladdade till sig lite när det gällde träningen idag vilken innebar att jag endast fick ett core control pass.. Jag som såg fram emot komplett muskeln! :( Och det var desutom mammas fel.
Gymmet var smock fullt så där fick jag heller inte plats, men jag behövde ändå vänta på mamms. Så vad gör man? Jo man går och solar!
Om jag nu får cancer ska jag skylla allt på min mamma.

Imorgon blir det hårdare tag!

Förövrigt så kan jag ju tillägga att vår företagside slopades idag. Ingen kände sig road över den och det är illa om man inte tror på sin egen produkt! Har redan kommit igång med en annan grej, hoppas nu bara att den går vägen! Hade varit nice om vi hade kommit igång på riktigt..


Jag är måttligt uttråkad för tillfället, blä.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback