Segis!

2008-09-15 @ 22:02:52 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ny vecka, nya tag.

Gissa vem som varit trött idag? Jo jag! Tro det eller ej.. Fick ju för mig att åka till skolan en timme tidagare vore bra för min svenska uppsats, pyttsan heller. Jag kände mig inte alls nöjd med detta beslut. Kan ju visserligen skylla mig själv eftersom jag skjutit upp det ett tag, men sen är ju det sån där typiskt Maria grej. Men trots bara 3 timmars sömn har jag tagit mig igenom dagen, jag tror jag skrattade ganska konstant mellan 11 och 2, vilket var lite sjukt.. Övertrötthet? Kan ligga något i det.
Tog även två pass på friskvårdshuset idag, dock hängde varken hjärna eller kropp med! Så jag får skärpa mig imorgon! Jag ska bli biff! haha..

Och ja, för er som undrar så blev min helg små kul. Fredag och söndag var deg-dagar. Dock lekte jag lite med Jocke i lördags sen på kvällen stack vi och bowlade med Bella och Chrille! jag förlorade jätte mycket, så det var ju inge kul.. Men efter bowlingen dissade Jocke oss så vi körde hem till lyngby och kollade på Bert, det var trevligt tihi :)

Ska man sova nu? 
Ja.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback