Det blir en dag på stranden

2008-09-28 @ 19:16:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godkväll kära vänner. Ännu en vecka har nu passerat och jag har fått uppleva många bra dagar. Dock är jag fortfarande ledsen över min klocka..

Den här helgen har haft en del mysiga inslag, som sagt så kom ju Malin och Emil hem igår så då blev det mest lite tv tittande och små kiv syskon mellan. Idag där emot bestämde sig jag och Malin för att köra en runda till havet. Det var helt vindstilla där nere, solen sken och glänste på havet som var helt klart och det var nästan så att man blev sugen på att ta sig ett dopp. Jag vågade dock aldrig känna på vattnet, det blev en barfota promenad på den i stort sett orörda strandkanten istället med sanden rinnande mellan tårna. Vi kom desutom underfull med att varken jag eller syster är bra på att kasta macka, helt odugliga faktikst! Men det var iaf väldigt mysigt :) Efter nästan en timmes promenad satte vi oss i bilen igen och körde en runda till Maglehem för att hälsa på farmor och farfar, vi klarade oss ifrån att bli bjuda på mat/kaka - yes, seger! Väl hemma blev det mat och därefter körde de hem till Göteborg igen! Jag blev väldigt glad över att de kom hem, saknar faktikst min syster ibland! Och vi ses desutom om två veckor igen då jag och mamma ska upp över helgen, då ska jag till och med få shoppa och gå runder lite i min favorit stad!
Just nu sitter jag och pluggar, jag har en massa att göra känns det som. Men vilken tur då att jag faktikst är ledig måndag, tisdag, onsdag! Jag får alltså 6 dagars ledighet, eftersom jag inte hade några lektioner i fredags heller, vissa har det bra :) Så där blir det plugg och en massa träning, skit bra!

Hur tänker man förresten när man dödar marion i Robin hood? Jag vill ha citatet "och så fick Robin Hood sin marion till sist" precis som i den tecknade, inte en massa tårar som strömmar ner för mina kinder..

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback