En ledig tisdag

2008-09-30 @ 21:52:54 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag vaknat halv nio helt självmant två dagar i rad, det är inte riktigt normalt för mig. Lediga dagar brukar mena att jag vaknar vid halv tolv typ.. Inte för att jag klagar, det har varit riktigt skönt att gå upp då. Man har fått så mycket mer utav dagen. Så man kan ju hoppas på att man vaknar vid en hyfsad tid imorgon med!
jag har mestadels jobbat på mitt samhällsarbete idag, eller försökt iaf. Jag kommer ingen vart, det är skit jobbigt! Men har varit ganska sprallig och okonsentrerad hela dagen så det beror nog på det. Ska försöka bli färdig med det imorgon, håll tummarna för mig! Vore fint att någon gång inte behöva lämna in ett arbete sådär i sista minuten!
Klockan 4 tog jag bussen in till stan och tränade, två pass. Det märks förresten att jag har börjat träna en del, eftersom stammisarna har börjat hälsa och prata med mig, jag har alltså blivit en av dom! Fint! :)
I bilen hem sen blev det min vanliga banan, en gainomax recovery och en halvliter vatten! hihi, förlåt. Men jag tycker jag själv är duktig. Men det måste man få tycka, det är trots allt det som driver mig! :)

Förövrigt på vägen hem satt jag och tänkte på Antonia eftersom jag inte pratat med henne på några dagar, och gissa vem som inte ringer då? Jovisst var det hon :) En glad sådan, som jag bestämde plugg-träff med imorgon! :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback