Nöjd

2008-09-04 @ 20:16:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Oj, 5 dagar sen sist. Jag börjar redan bli dålig på det här.
Alltså kommer hä en långis:

Men veckan har bjödit på en hel  del smaskigheter, bokstavligt talat. Eftersom den mest har innehållit fika, fika, fika! Pengarna börjat dra sig mot sitt slut...

♥ I måndags hade vi två lektioner, sen på förestagsekonomin åkte vi in och brainstormade på Tea Pot en lång stund, ganska sött ställe. Tyvärr gav det ju oss inge vidare ideer..  Väl hemma sen hittade jag vår trädgård totalt uppgrävd..

♥ Tisdagen såg väl på ett ungefär ut densamma. Fast det blev ett lunchmöte på trenide istället. Ett givande sådant!  Det var precis som att skjuta iväg korken på en champangeflaska och ut kommer skumpan - så var vårt möte! Vi har iden, vi har planen, nu är det bara till att fixa - fixa - fixa! Känns kalas! Jag blev utsedd till våran teknik-nisse, dvs jag står för konstruerandet av vår blivande hemsida, ska bli spännande att se hur detta kommer sluta! haha. Men fick även posten som vice produktansvarig!
Sen eftersom det var tisdag så var jag på mitt älskade funky dance pass, kunde dagen bli bättre? :)

♥ Sen är ju somliga lediga på onsdagar så störrre delen av dagen gick åt att dega, sen åkte jag in för att ta min tredje fika - med Jocke denna gång! Trevligt, trevligt. Var hemma kl 7 och vet ni vad jag får reda på? Familjen Ohlsson har köpt cabe! Tyvärr finns där ett men - den är ljusblå! Vem vill ha en ljusblå bil? inte jag iaf. Och nu har vi TVÅ! Jag blir så tokig.

♥ Väcktes kl 5 av Östen och kunde inte somna om. Så både jag och Therese har varit sjukt övertrötta hela dagen och har mest bara suttit och skrattat, vilket måste vara relaterat till varför jag är på så bra humör just nu :)
Efter skolan var jag - tro det eller ej - och fikade med Antonia ;) haha. Mysigt var det, var hemma 6. Nu blir det idol!


Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback