jag ska bli stark!

2008-09-09 @ 21:43:12 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjena hej! Gud var min helg var dryg! 90 års kalas, inget jag rekomenderar asså.. Dock var ju Ante-fjante-bus här i söndags för att mysa till det lite med mig. Vi delade på en pizza, pluggade lite och sen bytte lite skvaller. Aldrig fel! :)
Måndagen var ganska vanlig, var dock och åt med Antonia på darins innan jag stack iväg och träna! Hade ju bestämt mig för att ta tre pass - Dance, Core, komplett muskel - 2 timmar och 40 min. Och ja, tro mig, trött var jag!!

idag var ju mina två första lektioner inställda pga inspark och jag skulle därför börja 12.40. Eftersom man bor i lyngby behövde man dock ta bussen så man var inne kvart i 11, alltså satte jag mig och fördrev lite tid på duvanders fram till dess. Dock när jag kom till skolan så tror ni inte där står att denna lektion även är inställd! Arg! Så jag fick ta mitt pick och pack och dra mig hemmåt igen, äta, sen in till stan igen eftersom jag ta mig tusan skulle träna. Just då kände jag att min dag varit så sjukt meningslös och livet kändes segt.. Men träningen var iaf kalas, gick riktigt bra! Tog två pass - Funky dance och step 1/mage. Så nu ikväll har jag varit på så strålande bra humör :) Det tycker vi ju faktikst om! Kan dock tänka mig att jag har ett par gånger träningsverk imorgon, hehe. Men även sånt kan vara skönt ibland - bevis på att jag varit duktig :)

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, sen sover man ut imorgon eftersom ondagar är en ledig dag, yes! :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback