Party på en torsdag

2008-09-25 @ 19:32:26 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varför alltid på torsdagar?! jag försov mig igen.. Vaknade kvart i 8, skulle ta bussen 8. Nästa buss går 10. jag är rätt medveten om mitt tempo så det var bara till att ställa om klockan till 9 sen gick jag upp då. Missade ca 1½ lektion men det får jag leva med, jag sov iaf ut! Jag ser det på den ljusa sidan ;)

Hade bara lite svenska, lunch och sen denna dryga friskvård. Vääääärldens segaste lektion.. häcklöpning.. tss vad överskattasd sport.

Men i vilket fall som helst så åkte jag och Antoni till badhuset för att simma, dock blev det bara 4 längder. Sen ville min kompis bara leka.. Snäll som jag är gav jag med mig ;) Men det var mysigt och kul, 2½ timme senare åkte vi hem!
Snart kommer mina kära vänner för en förhoppningsvis rätt fint kväll! Dresscode = slappt!
Ingen aning vad denna kommer gå ut på men pyjamasparty är väl det man sulle kunna kalla det! Det kommer förmodligen bli en massa skvaller, ännu mer fnitter, spel och vin! Jag är sjukt på ;) haha.
Dock ser huset gamska stök ut, men jag orkar inte städa!

Måste gå och laga mat till mig själv, fruktansvärt hungrig. Självklart blir det korv och spagetti - det är trots allt det enda jag kan laga :) Habst es gut!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback