Värm mig!

2008-09-12 @ 19:10:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag kom hösten, för helt sjukt vad det är kallt! En massa skakande på tänderna har det blivit, riktigt ruggit bitande kyla där ute. Nja, jag kan väl inte direkt påstå att jag gillar läget. Fryser fortfarande!
Förresten, jag behöver pengar! Var och kortade min klocka, det kostade 100kr, rena stölden! Jag som tyckte att jag gjorde en sån bra deal när jag beställden.. Men men, jag ska bo i den nu.
Det blev stan och fika med antonia också! :) Jag tycker om fika, men nu får jag nog ta och sluta upp för hur ska jag ha råd med göteborg nästa månad?

Det är ju fredag, men min dag ser ut såhär: Myskläder, duntäcke, soffa och lejonkungen! 
Mesigt jag vet.. Men det är exakt 100 dagar idag tills jag blir 18år.. Skjut mig!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback