Får leva på hämtmat

2009-04-13 @ 16:49:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sådär ja, då hade vi inget kök längre! Det är totalt utrivet och de nya ägarna kommer och hämtar det snart. Vårt hus är måttligt stökigt för tillfället med flyttlådor överallt och det nya kylskåpet som står mitt i uterummet. Men det känns galet härligt att vi är på gång, ååh jag längtar så :) Vi kommer dock få leva på hämtmat de närmaste veckorna.. men det är sånt man får ta! Ska räkna hur många sallader jag lyckas få i mig innan renoveringen är klar...

Då är även påsklovet över nu, tråkigt! Men som jag trodde så blev det ett great lov, som nu tråkigt nog kommer följas med en riktigt tuff vecka! Plugget under veckan har ju (surprise, surprise) skjutits upp och jag har nu satt mig i klistret som vanligt. Jag är alldeles för svag för att kunna säga emot ifall någon vill ses, jag tror jag är sällskapssjuk. Har dock haft planer på att fixa till lite läxa hela dagen men jag har varit totalt död, känner mig riktigt hängig igen. Är det inte typiskt? Så mina planer på att kila iväg och titta på mina vänner spela match gick i kras. Men men, får bli nästa match dårå. Mamma är och hämtar dagens middag nu så jag ska gå och trycka i mig en alvedon och sen försöka få i mig dagens första måltid. Jag borde nog ta mig en funderare på mina kost vanor innan jag skäller på mitt immunförsvar, jag är en riktigt slarver eftersom jag aldrig känner mig hungrig..

skänk mig en tanke i veckan, detta kommer bli stressigt!

vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback