Början på en ny dag

2009-08-12 @ 10:05:36 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klockan är tio och det är onsdag förmiddag. Jag vinkade nyss adjö till Antonia som övernattade i Lyngby och sitter nu i min ensamhet och äter frukost, dricker en kopp kaffe och lyssnar på lite lätt musik medan jag funderar på vad som kan komma att hända denna dag.. Jag är sugen på äventyr.

Jag är optimist idag, vaknade på rätt sida.

Ska ta bussen in till stan om ett litet tag för att träffa min nya arbetsgivare för att skriva lite papper osv. Därefter ska jag träffa Tess. Prisförslag ska diskuteras fram och så kanske vi förbereder oss lite inför bankmötet på torsdag. Jag har blivit en buissnes women!

Jag hade mitt första preformance igår, min gitarr och jag, inför fröken Weber. Jag tycker att tonerna klingade ljuvligt, dock hörde hon inte ens vilken låt det var. Det var gubben noak, mer än så kan jag inte.. Jag kanske ska träna lite till dårå.. 
The show must go on!



Ha en underbar dag!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback