Husdjur eller familjemedlem?

2009-08-27 @ 17:33:03 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (1) Trackbacks ()

En veckas heshet är nu över. Jag som precis hade vant mig. Hade glömt bort hur jag låter i vanliga fall. Nu minns jag.

Igår var det den 26 augusti, tydligen en viktig dag.
Såhär gick det till i Lyngby:

Mamma: Ajuste, vi ska ha kalas idag! Jag har köpt fika!
Jag: Kalas?! (med fasa i mina ögon, vem har jag nu glömt..?)
Mamma: hehe..
Jag: Vänta.. Östen har namnsdag?
Mamma: Ja, klart det ska firas! Har köpt kattgodis!.... Ja och muffins till oss...
Jag: Mamma. Det är en Katt.
Mamma: Äh..

Två timmar senare var kaffet kokat och jag&mamma fikade framför ett avsnitt av family guy. Östen var också med. 

Låt mig presentera - Östen


Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Caroline

Hur var första dagen i skolan ? : ) Eller du började inte idag ?

2009-09-01 @ 16:27:17
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback