Lycka

2009-08-07 @ 12:53:26 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Häromkvällen när jag var ute och promenerade med min vän Antonia så kom vi in på attt prata om just det. Båda instämmde på att vi har kännt oss så lyckliga på den senaste tiden. Är det inte härligt? Att denna förträffliga känsla välsignar vår vardag. Ah, själv är jag mycket nöjd. I vårt samhälle är det kanske lite tabulagt att säga så, men varför skulle det vara fel att dela med sig av att man mår bra? löjligt. Allt känns så spännande, har många projekt på G nämligen och sen i allmänhet så trivs jag väldans med min omgivning. Ja, jag är lycklig. Och jag tänter passa på att njuta. För trots allt, lets face it, things gonna change!

Att fånga dagen, det är det allt hänger på.

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback