Vi är alla olika..

2009-08-16 @ 14:23:00 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjena tjena.

Jag är ju en blogg människa, uppenbarligen - jag skriver ju själv. Men jag menar att jag även läser och följer många andras. Det har blivit lite av en hobby, eller så kan man kalla det tidsfördriv. Det är iaf beroende framkallande..

Jag är tillexempel hookt i Mogis. Inte för att den är bra, inte för att den är innehållsrik, inte för att den har ett bra budskap, inte för att den är vettig över huvud taget. Tjejen är bara blåst. Jag är fast för att jag måste se vad hon mer har kokat ihop. Hon får mig att le, för det är så att jag blir mörkrädd ibland. Hon är 19, ser ut som 25, är stenrik, bor i stockholm, har ett schysst utseende och verkar ha ett glidar liv. Så är hon egenkär. Bloggen genomsyras av ett uppenbart självförtroende då den mest innehåller bilder och videos på sig själv och sina kläder. Självförtroende är bra, men inte när ens tankar om sig själv går för högt.

Kolla gärna in hennes lektion i ord, lär er bland annat hur man säger hejdå på ett roligare vis ifall ni känner att er vardag behöver piggas upp! As coolt!
Åh, ironi, jag älskar det.

Förlåt. Jag gillar egentligen inte trash talk, who am i to judge? Men jag känner bara att vi nog inte lever i samma värld. Det är märkligt vilka glipor pengar skapar i vårt samhälle.

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback