music maistro

2009-12-16 @ 20:03:24 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag varit dålig på att uppdatera er om läget!
Så, spänningen fortsätter:
Vad har funnits i min eftertraktade paketkaldendern under helgen?

Jo! Paket nr. 12 och 13 innehöll en mini shower gel med mago lukt från The bodyshop som parades ihop med en orange tvätthandske. Tänk så praktiskt!

På vardagana får jag bara choklad, idag var det ett Japp.


Men!
Jag var inne på den där Johans blogg och hittade det mest bedårande youtube klippet! Titta så söt han är! Spreciellt när det börjar klia i hans näsa..




Förövrigt har jag en ny julfavorit, en sådär härligt check och mysig låt. Den gör min glad.
Sök på All I want for christmas is you på spotify, Christmas Acoustica. Där har du den.

Jag ser ett samband mellan min musik och klippet, acoustic is the shit!

Enjoy!
'
Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback