Händelser vecka 52

2009-12-28 @ 00:26:06 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag har haft en super vecka,
det hoppas jag att ni med har haft!

I måndags fyllde jag år. Den 21 december för 19 år sen föddes alltså jag, lilla jag.
Jag älskar att fylla år, trots att jag som demberbarn oftast får sin födelsedag överskuggad av julen så tycker jag om det. Jag är alltid så glad när jag fyller år. Gladare än vanligt vill säga.

Jag hade en bra dag. Fick träffa mina vänner från klassen innan vi skiljdes åt nu över julen, så åkte jag hem och åt tårta. Therese var också här. Det visade sig att hon hade en liten överraskning till mig så jag blev kidnappad runt 9. Då vi åkte in mot staden och hem till Malin, tydligen hade class öppet så det blev en liten måndags-utgång! Hade en trevlig kväll,
tack Therese :)

I onsdags var det en speciell dag, Antonia hade kommit hem!
Det var ett kärt återseende efter att ha varit ifrån varandra i 4 månader, lång tid.. Därefter har jag mestadels umgåts med den där sköna damen. Allt känns som vanligt igen. Det är en en skön känsla. Synd att det tar slut snart igen...

Den 25:e var det utgång, men inte till M&M som alla andra normala Kristianstadbor utan vi (som var utan förköp) begav visst oss neråt landet en bit. Men det blev ändå en helt ok kväll. helt ok.

Förövrigt så har jag haft en väldigt bra jul tillsammans med släkten, det var nog den roligaste julaftonen hitintills måste jag säga. Detta året infördes en ny tradition:
Julklappsspelet.
Kallabalik. Hysteri. Gast och gormande.
Jag skrattade något enomt.
Men vi hade det mysigt också. Allt var egentligen som vanligt. Tradtioner är ju till för att hållas. Och så blev det.

Imorgon blir nog med en bra dag. Stan med Therese.
Sen blev det nog lunch med Toni också.
Perfekt, bara perfekt.

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

mums!

2009-12-28 @ 22:40:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback