Mini

2009-12-30 @ 23:43:15 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()


 



Här sitter jag med ett belåtet leende och skriver mitt första blogg inlägg på min nya dator. 
Min nya fina dator. Det blev en vit mini-PC, 10,1" från Samsung. Den är fräch och jag är nöjd. Det ska bli skönt att smidigt kunna ta med sig sin dator, den andra har varit så klumpig och desutom extremt seg! Har även fixat till mig nya office paketet, lyckades till och med övertala min pappa att det var dags att skaffa det på alla våra andra datorer med. Passar fint! 

Nu ska jag fortsätta leka.
Inbyggd cam var här iaf.
Här är mitt belåtna leende:




Det är nu en dag kvar på 2009. En dag.
Let's make it a good one.

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback