I'm all about the business

2009-12-09 @ 13:49:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är en 9e december idag, det är Anna dagen. Alltså har jag namnsdag! I paketkaldenern hittade jag därför en söt lite mindre neccesär som jag var vid behov av, samt ett presentkort värt 150 kr för makeuprådgivning från The body shop!

På dagsshemat står först lite plugg, sen vid 3 behöver jag ge mig in mot staden eftersom jag och Therese ska till Nyföretagarcentrum på mentorsträff mellan 16,30 - 19,30! Vi håller tummarna för att vi blir tilldelade en bra mentor! Sen hörde jag ryktas om att det var personalmöte på BarEvents, men det var visst lite krux med tiden där... får se.

Igår bestämdes det, jag ska starta en enskild firma. En firma som gör allmänt kontorsarbete samt städar. Min anställning på Begnt Dahlgren går ut nu vid årsskiftet och kan endast behålla det ifall jag startar eget, så det tänker jag göra! Det är en bra merit och ja tycker om de 3-5 timmarna jag har i veckan, det är lagom och det är så skönt att jag kan lägga de precis när jag vill över en helg! så kan jag göra lite vad jag vill om helgerna ändå :)

Nu är det bara det där körkortet... Hade suttit fint! Pengarna ligger på sparkontot, men tiden?

I gårdagens paket fanns förresten ett pigall, mäktigt, men ack så gott!

Förövrigt så hittade mitt glada och pigga humör tillbaka till mig igår, motivationen har börjat krypa tillbaka. Kanske beror på att biljetten är bokad till helgens GBG besök? Ska bli trevligt att hälsa på syster :)

Därför jobbade jag på bra igår, var först i skolan sen när jag kom hem vid 5 jobbade jag i någon timme därefter fick jag sätta mig ner och plugga lite. Hann även med att titta på en film, Ice Age 3! Ice age.. åh vad jag gillar Ice age.. humor i min klass.

Nu måste jag kila in i duschen, ni får ha en bra Anna-dag!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback