December

2009-12-03 @ 23:55:50 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godkväll kära vänner!

Vet ni vad? Snart är det jul!

I tisdags börjades nedräkningen världen över, det var den 1 december och första luckan öppnades på den där traditionella chokladkalendern. Själv är jag privilegierad med att ha en mamma som fortfarande, trots min och min systers höga åldrar, går igenom besväret för att göra december månad extra speciell för oss. Vi får alltså forfarande paketkalender. Det är sällan något direkt eftertraktat i paketen, men det är alltid lika spännande att se vad mamma nu har kokat ihop. Jag blir så nipprig varje gång december månad slår igång, barnet i mig väcks till liv efter ett år i dvala. I'm a sucker for christmas!



I paket Nr 1 fanns en mascara, ni vet den där nya med vibrator i skaftet? Himla spännande påhitt, visst? Om den var speciellt bra vet jag inte dock..
Vidare har jag mest hittat choklad.. Undrar vad jag får imorgon.. Jag är ganska säker på att det blir ett dubbel nougat. Det kändes så. Det ska jag mumsa på i min ensamhet då..

Men mer om det imorgon!

Sov gott!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback