Julmarknad

2009-12-06 @ 01:31:05 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag hade rätt angående dubbel nougatet, och det satt fint under gårdagskvällen!

I paker nr 5 hittade jag en orange tvättsvamp, spännande.

Dagen har spenderats på julmarknaden som har hållt hus på stora torg. Där har jag och min partner Therese stått och försökt marknadsföra vårt företag, Kalasfabriken. Till stånd har vi haft en mycket söt fiskadamm som barnen på en skola hjälpte oss att göra i veckan. Tyvärr har det varit väldigt folktomt jämfört med förra året... Men vi hoppas på mer folk imorgon. Vi har ju massor av flygblad kvar att dela ut! Och vi har gott om fiskar kvar i dammen som väntar på att nappa på en krok, så kom förbi? :)

Ta på er varmt, det är december och det är kallt!




Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback