Kallt

2009-12-07 @ 13:02:15 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

I Paket nr 6 fanns en body scrub med mango lukt från body shop, så nu förstår jag vitsen med lördagens paket!
Idag hittade jag ett kexcholkad som jag ska njuta av någon gång under dagen tillsammans med en kopp kaffe. Jag behöver kaffe idag, är otroligt seg känner jag. Och jag måste plugga... Men kan knappt stava till motivation längre... Eftersom jag varit aningen söderstressad på senaste..

Men att ta sig i kragen, det är väl det man får göra!

Å hej och hå!

Förövrigt så har jag genomlevt två dagars kyla på stora torg med vår fiskedamm. Ja herregud vad kylan bet i en. Men en liten vinst har vi visst gått med iaf, med betoning på liten. Vart var alla människor i år? Dåligt, mycket dåligt. Fast förhoppningsvis har vi fått upp lite intresse!

Jag har en känsla av att jag borde sätta mig och plugga nu...

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback