Mellandagsrea, på gott och ont

2009-12-29 @ 21:23:20 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

God kväll kära vänner!

Som jag förutspådde så blev gårdagen en mycket bra dag. Jag mötte upp Therese vid halv 12 i stan då vi började lite smått att kika runder i lite affärer. Det är ju mellandagsrea. Det är en ganska kaosartad företeelse egentligen, men man kan ju inte riktigt låta bli... Och det är ett ypperligt sätt att umgås. Jag och therese passade på att catch up lite innan vi träffade en nyklippt Antonia som vi sedan gick och lunchade med. I like. Därpå blev det ett par timmars strosande i staden med mina favorit töser. Perfekt.

På något sätt så lyckades inte jag oh Therese riktigt tröttna på den där shoppingen så vi fick visst för oss att det var dags för en Malmö tripp. Idag. Och så blev det. Jag, Therese och lillasyster Alle. Se där, ännu en trevlig dag. Inte undrar på att jag är på så bra humör!

Nu är jag alltså tre jackor, en mössa, en blus, en kofta, lite underkläder och ännu en kavaj rikare. Man tackar och bockar! God damn, jag får sådan ångest...

Dessutom,
imorgon ska jag lura med min pappa på en liten runda runt de där elektronik affärerna i stan för jag har bestämt mig för att köpa en ny dator. Det är dags, och då är det bra att ha med sig en pappa. Jag känner i alla fall ett sug efter en vit dator. Vitt är snyggt.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback