Nytt år

2009-12-29 @ 19:27:45 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

År 2009 börjar dra sig mot sitt slut och det har blivit dags att sätta upp nya mål inför kommande 2010. Inför ett helt nytt decenium... tiden går. Jag minns sekelskiftet som om det bara vore något år tillbaka. Men då var jag bara 9 år.

Jag har kommit fram till att jag ska, under Januari månad, försöka uppdatera varje dag och skriva minst en sak som jag blir glad av.
Det tycker jag kan vara något bra för både mig själv och för er som läser. Man behöver uppskatta mer. Don't you think?

Jag har stora planer inför 2010. Det ska vara ett bra år. Jag ska vara bra.
God tanke, eller hur?

Men listan är lång, ojoj..
Fast statistiskt sett är ju nyårslöften egentligen ganska mycket bull..

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback