Ooops!

2009-02-21 @ 16:09:20 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haha, freeeaaakyyy friday! Hela fredagen var totalt störd. Men jävligt kul! En dag med en massa tjejer som alla var lika peppade och då vill jag uttrycka mig på detta vis: "gött" ;)

Det var såhär, vi började dagen med Kalas-möte som var planerat att ta start kl.10 men ack, jag försov mig! Men där var väl ingen som var förvånad över det... Iaf så skulle vi fixa färdigt vår företagspresentation men som alltid när vi träffas så spårar det ur totalt, och det är det jag älskar med vårt företag! haha! Det blev olika former av tabbar, crazy bil-disco, styrketräning, pulkaåkning osv. Dock ingick konstigt nog det mesta i det vi ´faktiskt skulle göra... Men när det sen blev tal om fest på kvällen var stämningen nästan olidlig. Vi var på gång, vi var laddade, vi var tända! (..Vi dunka-dunkade till Ledin..) Mötet avslutades runt 6, Jag var hemma cirkus 7 då det var snabba puckar att byta om och sånt sen åktes det iväg till Toni Irvings (Även känd som Antonia Weber) bostad. Jag, Toni, Sara, bella och Therese hade sen förfest på Antonias golv och det har vi sen tidigare sett att det är fint, riktigt fint! Men där spederades några timmar sen skulle vi bege oss in mot stan. Tack vara mig missade vi visserligen bussen.. Men i vilket fall som helst så drogs det till class sen. Tyvärr så är jag en mästare på minnesluckor och detta var en kväll som jag ej slapp utan, drabbades ganska hårt faktikst.. men men, sånt som händer! :) Ibland är det bättre att inget veta..
 


Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback