Stress!

2009-02-26 @ 09:22:08 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag nog världens sämsta anledning till varför jag inte är i skolan. Jag kommer helt enkelt inte dit, antonia har min plånbok och mamma hade ingen växel. Jag är alltså strandad i Lyngby!

Min väska och plånbok hade jag ju lyckats glömma när vi åkte ifrån Sebbe i lördags morse, jag zoombieade mig liksom ut ur lägenheten så jag hade ju ingen tanke på att en plånbok vore bra att ha till framtida bruk. Så jag fick ju sätta Toni på att fixa det, hon skulle ju faktikst kommit och lämnat den igår kväll men blir man förvånad när hon ringer och säger att hon missat tåget hem? Svar nej. Vi får alltså utbyta lite saker senare idag, men jag kan slå vad om att hon glömt de andra sakerna som finns hemma hos henne. t.ex. min klocka, jag är beroende av min klocka..

Dum dag att inte vara i skolan. Svenska uppskriving endast på lektionstid, sist skrev jag ca 3 meningar och med tanke på den relationen jag har med lille Lasse så, haha. Sen var det ju även sista dagen att umgås med Tess, bella och Toni innan de åker till Badgastein. Det kommer bli en tråkig vecka framöver! Tänk om jag bara kunnat åka skidor.. damn. Sen idag hade jag ju även behövt skriva ut lite stödord till imorgon, fixat fakturan, inbjudningskort och pratat med filosofiläraren...

Detta har varit/är en sjukligt stressig vecka, massvis att göra!
Måndag: Börja på Svenska uppsats (behövde vara väl påläst!)
Tisdag: Opponera samhällsarbete, Företagsprestentation (viktig tävling: bästa UF-företag)
Onsdag: (långt) Möte med Carro P och Jenny angående fredag
Torsdag: Fortsätta med svenska uppsats, på utbildningsmässa
Fredag: Frukostmöte på ideforum och presentera vårt företag, stort historiaprov
Lördag: jobb
Söndag: ååh, sova!

Begreppet fritid existerar inte för mig denna vecka alltså (knappt sömn heller). Det har varit allt mellan 20-sidiga power point presentationer, rå-plugg, andra förberedelser/övning, opponering, skriva loggbok, fixa inbjudningskort... Kankse var bra att jag inte kom iväg till skolan idag? Nu har jag ju faktikst tid att ta tag i den där historian! Och så måste jag öva på morgondagens presentation, är nervös..

Tänk vad skönt det ska bli med helg :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback